Gönderen Konu: Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??  (Okunma sayısı 5912 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı olası

  • Buse
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 201
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #20 : 18 Şubat 2012, 17:30:24 Cts »

sponsorlu reklamlar

tahminde bulunabilsem zaten sormazdım demi

Çevrimdışı shrewd_ua

  • GeeK
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 213
  • Cinsiyet: Bay
    • Bilişim ve Elektronik
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #21 : 18 Şubat 2012, 17:45:01 Cts »
Peki kızma,tabi ki bilinçli olmak tercihim olurdu.  O0

Çevrimdışı olası

  • Buse
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 201
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #22 : 18 Şubat 2012, 17:53:22 Cts »
yok ya kızmadım zaten sayısalcılar hep böyle maşallah ikisinide dengeleyebiliyorlar ama malesef biz sözelciler (kendi adıma konuşursam) bunu pek başaramıyoruz hep duygulaar ağır basıyo genelde kaybediyorus :-[

Çevrimdışı shrewd_ua

  • GeeK
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 213
  • Cinsiyet: Bay
    • Bilişim ve Elektronik
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #23 : 18 Şubat 2012, 18:02:52 Cts »
Bizde hiç kazanamıyoruz. :D

Çevrimdışı olası

  • Buse
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 201
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #24 : 18 Şubat 2012, 18:21:17 Cts »
aaa neden valla ben sayısalcılara çok özeniyorum ikisini çok güzel dengede tutuyolar eğer sen ikisinide dengede tutup kaybediyosan o zaman bilki sorun sende değil ;)

Çevrimdışı Somerra

  • Girişimci
  • **
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bay
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #25 : 19 Şubat 2012, 15:51:35 Paz »
Kaç kere ihanet edebilecekse o kadar sevebilir...

Çevrimdışı shrewd_ua

  • GeeK
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 213
  • Cinsiyet: Bay
    • Bilişim ve Elektronik
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #26 : 19 Şubat 2012, 22:15:08 Paz »
İhanetten sonra gerçekten sevebilir mi bir kalp?

Çevrimdışı spestnaz

  • Girişimci
  • **
  • İleti: 48
  • Cinsiyet: Bay
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #27 : 20 Şubat 2012, 13:01:55 Pzt »
İnsanı yaşatan umutsa.. Evet :))

Sevgiye sonsuz diyoruz, birisini sevdiğimiz zaman ''sana olan sevgim sonsuz'' diyoruz. O halde o gittikten sonra sevgimizin gitmesi bence mantıksız, çünkü o sevgiyi yaratan da biziz bir yerde.. Bir kalp sonsuz kere sevebilir..

Çevrimdışı olası

  • Buse
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 201
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #28 : 21 Şubat 2012, 19:47:48 Sal »
Kaç kere ihanet edebilecekse o kadar sevebilir...
nasıl yani bi ihanetten sonra kaldırabilirmiki kalp

Çevrimdışı Korsan

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 8.627
  • Cinsiyet: Bay
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #29 : 21 Şubat 2012, 19:51:44 Sal »
Sayamıyacağınız kadar çok kişiyi sevebilir... Ama sadece bir kişiyi çok sever...

Çevrimdışı olası

  • Buse
  • Yeni Gelişimci
  • ***
  • İleti: 201
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #30 : 21 Şubat 2012, 20:51:25 Sal »
acaba ;)

Çevrimdışı Ebru

  • Moderatör
  • *
  • İleti: 3.966
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #31 : 24 Şubat 2012, 20:24:30 Cum »
Bir insan çok seviyorsa,ihanete uğrayınca duyguları değişiyorsa tüccar zihniyeti vardır.
Kısacası sevildiğim kadar severim mantığı yada endeksli sevgi
Sen beni seversen bende seni sevmeye devam ederim,bu nasıl bir şey anlamam
Belki nefsine ağır gelir,kaldıramazsın,egoların yıkılır,gururun kırılır,enkaz durumundasındır,kendini yenilmiş sayarsın ve ondan uzak durursun ama için için onu sevmeye devam edersin
Bitti demekle bitmez ::)

Çevrimdışı BuZz Perisi

  • Girişimci
  • **
  • İleti: 24
  • Cinsiyet: Bayan
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #32 : 09 Mart 2012, 11:02:44 Cum »
Sayamıyacağınız kadar çok kişiyi sevebilir... Ama sadece bir kişiyi çok sever...

Kesinlikleee.....

Çevrimdışı bjkerim

  • Etkin Gelişimci
  • ****
  • İleti: 731
  • Cinsiyet: Bay
Bİ KALP KAÇ DEFA SEVEBİLİR??
« Yanıtla #33 : 10 Mart 2012, 12:23:46 Cts »
İnsanın yapısına göre değişir bence.. Ayran gönüllüyse durduramazsın :D Sevmenin türü de önemli burda.. Ben mesela bütün insanlığı sevmek isterim.. İnsanın kalbinde herkese yer olmalı diye düşünüyorum.. Ne kadar yer ayıracağınız size kalmış :)

sponsorlu baglantilar
 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
21 Yanıt
6155 Gösterim
Son İleti 26 Mayıs 2008, 00:19:50 Pzt
Gönderen: catzilla
14 Yanıt
4646 Gösterim
Son İleti 25 Haziran 2009, 10:42:23 Prş
Gönderen: harariye
0 Yanıt
1395 Gösterim
Son İleti 02 Ekim 2009, 09:00:25 Cum
Gönderen: Ebru
11 Yanıt
5443 Gösterim
Son İleti 15 Ağustos 2010, 15:16:51 Paz
Gönderen: suheda:)
0 Yanıt
1765 Gösterim
Son İleti 21 Ekim 2010, 20:47:27 Prş
Gönderen: zapata625
0 Yanıt
1396 Gösterim
Son İleti 04 Haziran 2011, 16:31:51 Cts
Gönderen: hurigül
0 Yanıt
2785 Gösterim
Son İleti 16 Şubat 2012, 20:31:02 Prş
Gönderen: Ebru

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31