Kişisel Gelişim anahtarınız - kendinigelistir.com

Kitap Dünyası => Kitap Önerileri => Konuyu başlatan: altınay - 04 Ağustos 2007, 11:11:49 Cts

Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 04 Ağustos 2007, 11:11:49 Cts
ALLEN CARE ın yazdığı bu kitap bana dünyada asla vazgeçemiyeceğime inandığım şeyi sigara denen tütün toplamını bıraktırdı.KUllananlardan kiminiz olurmu öyle şey diyebilir yada kalan dier kişiler denemekte yarar var diyebilir.Ama inanın bırakmayı gercekten isteyenleriniz varsa size en iyi destek olucak.Tavsiye ederim...[/color]
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 16:05:30 Cts
konu başlığını gördüğümde şaşırdım fakat kitap önerisi olduğunu anlayınca bakmak bile gelmedi içimden bırakmayı istiyorum içmedende yapamıyorum 2 gün bırakıyorum sonra yine başlıyorum :S
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 19:02:22 Cts
kendini gerçekten inandırırsan bişeyler değişecektir belkide...mesela zararları her gün okusan bu azda olsa uzaklaştırır kimbilirr ;)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 19:49:05 Cts
3 gün 4 gün gidiyor bi paket 1 sene öncesinde günde 2 paketi de buluyodu. zaten 2,5 - 3 senedir bu meretin gölgesindeyim :S
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 19:50:07 Cts
3 gün 4 gün gidiyor bi paket 1 sene öncesinde günde 2 paketi de buluyodu. zaten 2,5 - 3 senedir bu meretin gölgesindeyim :S
azaltman sewindirici bi olay :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 19:51:15 Cts
evet şu finallerden sonra inşallah hep bırakıcam. biliyorum bahane olduğunu ama kendimi alıştırmalıyım.
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: greenhome - 04 Ağustos 2007, 19:59:09 Cts
kitabı şiddetle tavsiye ediyorum okudum on ay bıraktım ama gene başladım gene okuyacağım hep okuyacağım başlamayacağım birdaha
 :'(
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 04 Ağustos 2007, 20:02:50 Cts
safari azaltmaya çalışma bak sakın.kitap da onu da yazmış adam azaltmaya çalışınca sürekli aklında oluyo belli bi sayı kadar içicem diyosun mesela.normal de sabah uyanınca ve yemek sonrası sigara özelken sen sayı bellirtince ozmn hepsi özel oluyor ve sürekli saatin gelip sigaranı içmeyi bekliosun.bak cidden bıraktırıyo okusan ne kaybedersinki.Sonuçta site kişisel gelişim sitesi ve bu da bi gelişim denemeniz dileğiyle..
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 20:14:47 Cts
kitabı şiddetle tavsiye ediyorum okudum on ay bıraktım ama gene başladım gene okuyacağım hep okuyacağım başlamayacağım birdaha
 :'(
bence sen kitabı hep elinin altında bulundur :cool:
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 20:19:06 Cts
 :-[
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:03:51 Cts
evet şu finallerden sonra inşallah hep bırakıcam. biliyorum bahane olduğunu ama kendimi alıştırmalıyım.
bencede uzaklaştır yoksa sonu gelmez bu bırakma sewdasının..
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:04:47 Cts
6 saattir içmiorum
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:07:36 Cts
6 saattir içmiorum
güzel hoşta zaman tutarsan geçmez kii ??? ???
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:16:29 Cts
az içiyorum anlamında saat tutmuyorum ki. mesela eve erken gittiğim zaman öğlene kadar evden çıkmıyorum mesela evdeyken hiç sigara içmem yaklaşık 3/2 gün eder evdeyken içmediğim için aklıma bile gelmiyor.
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:22:06 Cts
az içiyorum anlamında saat tutmuyorum ki. mesela eve erken gittiğim zaman öğlene kadar evden çıkmıyorum mesela evdeyken hiç sigara içmem yaklaşık 3/2 gün eder evdeyken içmediğim için aklıma bile gelmiyor.
desene yawaş yawaş uzaklaşıon sigaradan...
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:28:23 Cts
evet
çok kötü yonleri var.
eve gidince mesela yeğenlerime sarılamıyorum. kokuyorum çünkü. Annemi ayda yılda bi görüyorum çocukken sarıldığım gibi boynuna atlayamıyorum.. :S
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:30:15 Cts
evet
çok kötü yonleri var.
eve gidince mesela yeğenlerime sarılamıyorum. kokuyorum çünkü. Annemi ayda yılda bi görüyorum çocukken sarıldığım gibi boynuna atlayamıyorum.. :S
bunlar manewi zararlar..bide vücuduna werdiğin zararı düşünsene.. :-\ :-\ ben kokusuna bile dayanamam .. >:(
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:31:27 Cts
yeni test yaptırdım bütün organlarım sağlammış :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:33:50 Cts
yeni test yaptırdım bütün organlarım sağlammış :)
zarar görmeden bırak o zaman.. :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:34:12 Cts
peki bunu göz ardı etmicem emin ol
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 04 Ağustos 2007, 21:41:32 Cts
ben hastanelik oldum sigara yüzünden sapasağlamım derken..ölüyodum..acıyla neyse allah yaşatmadan siz bırakn
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glsn_ - 04 Ağustos 2007, 21:44:00 Cts
evet bırakın çok geç olmadan..kendi ellerinizle mahwetmeyin bedeninizii :-\ :-\
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 04 Ağustos 2007, 21:45:59 Cts
 :-[
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 00:43:11 Paz
konu başlığını gördüğümde şaşırdım fakat kitap önerisi olduğunu anlayınca bakmak bile gelmedi içimden bırakmayı istiyorum içmedende yapamıyorum 2 gün bırakıyorum sonra yine başlıyorum :S


Sevgili Safari eğer istersen sana bu konuda yardımcı olurum...
Çünkü ben 17 yaşımda arkadaşımın babasının sigarasını çalarak günde 1-2 adet tek sigara ile sigaraya başladım.Ama zaman içinde ve yıllar sonra gördümki 1 pakete çıkmışım...30 sene içtim... "hemde çooookk büyük bir keyif alarak" herkes sinirlenince sigaraya saldırır ben ise mutlu ve huzurlu olduğum anlarda...eeee hayatımı mutlu ve huzurlu geçirmeye adamış bir kişi olarak bu durum hiçte güzel değildi tabii...

Bundan 4 yıl önce sigarayı bıraktım ve o günden bu yana 1 tane bile içmedim... :cool:bıraktıktan 5 yıl sonra sanki hiç sigara içmemiş gibi ciğerler temizleniyor...Dr.lar öyle diyor...Benim 1 yılım kaldı... :)(darısı başına yavrum)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 05 Ağustos 2007, 00:47:12 Paz
ay ne güzel :D bende bi hata yapıp gecen bi arkadştan bi nefes çektim hala pişmnm darısı benm de başıma
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 00:51:51 Paz
site yöneticilerinin dikkatine!...
şu yukarıdaki figürler varya  (hani cevap yazdığımız bölümün oradaki) onlardan "karizma" surat olanda bir problem var...vallahi çok dikkat ettim... ::)herkeste aynı şey dikkatimi çekti,şimdi ben kullandım bendede çıkmamış...

(aşağıya kopya ettiğim cümle sonundaki gibi çıkıyor)

Bundan 4 yıl önce sigarayı bıraktım ve o günden bu yana 1 tane bile içmedim... :cool:

hadi biri el atsın şu işe :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 00:52:51 Paz
ay ne güzel :D bende bi hata yapıp gecen bi arkadştan bi nefes çektim hala pişmnm darısı benm de başıma


 :)amin... :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 05 Ağustos 2007, 11:10:19 Paz
konu başlığını gördüğümde şaşırdım fakat kitap önerisi olduğunu anlayınca bakmak bile gelmedi içimden bırakmayı istiyorum içmedende yapamıyorum 2 gün bırakıyorum sonra yine başlıyorum :S


inşallah arkadaşım
Sevgili Safari eğer istersen sana bu konuda yardımcı olurum...
Çünkü ben 17 yaşımda arkadaşımın babasının sigarasını çalarak günde 1-2 adet tek sigara ile sigaraya başladım.Ama zaman içinde ve yıllar sonra gördümki 1 pakete çıkmışım...30 sene içtim... "hemde çooookk büyük bir keyif alarak" herkes sinirlenince sigaraya saldırır ben ise mutlu ve huzurlu olduğum anlarda...eeee hayatımı mutlu ve huzurlu geçirmeye adamış bir kişi olarak bu durum hiçte güzel değildi tabii...

Bundan 4 yıl önce sigarayı bıraktım ve o günden bu yana 1 tane bile içmedim... :cool:bıraktıktan 5 yıl sonra sanki hiç sigara içmemiş gibi ciğerler temizleniyor...Dr.lar öyle diyor...Benim 1 yılım kaldı... :)(darısı başına yavrum)

amin arkadaşım
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 11:14:18 Paz
Safari yanıt yazmamışsın :o
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 05 Ağustos 2007, 11:17:45 Paz
sonuna amin yazmıştım şimdi düzelttim.
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 11:55:26 Paz
 :)bendende bir amin olsun...ama ben sana bir soru sormuştum,gerçekten istiyorsan sana yardımcı olabilirim diye... :o
gerçekten istiyormusun?... önce bu konuda anlaşalım ;)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 05 Ağustos 2007, 12:01:14 Paz
istiyorum anlamında amin demiştim ama :) tabiki
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 23:07:51 Paz
anlaştık o zaman 

Öncelikle bir konuda seni telkin etmek istiyorum...Sigara tiryakisi olupta günde 1 paketten az sigara içen varmıdır?(sen hariç)...
Sigaraya başladığımız ilk günleri düşünürsek,hiç birimiz bir günde 1 paket içerek bir günde tiryaki olmamışızdır öyle değilmi???
Yani beynimizin kıvrımlarına sigarayı yavaş yavaş yerleştirdik öyle değilmi???

O zaman ne yapacağız!?...

Yavaş yavaş artırdığımız sigarayı,tekrar yavaş yavaş azaltarak bırakacağız...(burada lütfen önyargılı olupta, "denedim olmuyor" deme olurmu)
Çünkü henüz hiç denenmemişi denemedin...  ;) Şimdi aşağıya yazdıklarımı dikaktle oku!

Öncelikle, bir günde kaç adet sigara içtiğinden emin ol...
Ve hergün içtiğin toplam sigara sayısından 1 ad.eksiltip (kırıp çöpe at lütfen)günü tamamla...
(bu işlemi bir hafta aynı şekilde yap)mesela:1 hafta 20 ad.değil,19 ad.iç "anlaşıldımı"

Bir sonraki haftada işlemi tekrarla yani bu kez 19 değil,18 ad. olarak haftayı tamamla (ama lütfen eksilttiğin sigarayı saklama) (kır çöpe at) "ziyan olan sigaran olsun" ciğerlerinden daha kıymetli değil ya sonuçta...

Buraya kadar yazdıklarımı anladıysan yarın Bismillah de işe başla...sakın erteleme (belki bir sonraki gün çok geç olmuş olabilir)
Eğer yazdıklarım karışık geldiyse, e-mail adresime yazarakta sorabilirsin (zamandan tasarruf için) (seni onayladım çünkü)

hadi safari !göreyim seni!başar bu işi sana benden "1 paket sigara armağan" olsun  :)       

bu bir espriydi aman sakın haaaaaaaaaaaaaaaaaa......................  :) ;) :D ;D :D ;) ;D :)
haydi gazan mübarek olsun  ;)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 05 Ağustos 2007, 23:15:51 Paz
Çok teşekkür ederim
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 05 Ağustos 2007, 23:31:04 Paz
rica ederim... :)
sigarayı bıraktığın zaman bende sana teşekkür edeceğim... :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: nesrin nur - 06 Ağustos 2007, 00:39:55 Pzt
  selam altınay;ben daha bırakmak isteme aşamasında bile değilim,tüm zararlarını biliyorum ama içmedende yapamıyorum,kitabın kesin faydası olur diyorsun,ben de denemekten zarar gelmez diyorum yani kitabı alıcam paylaşımın için teşekkürler...
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 16 Ağustos 2007, 12:30:38 Prş
nesrin nur içinde bırakma isteği yoksa boşuna okursun tavsiyem bırakmaya karar verince okumandan yana:D
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: nesrin nur - 16 Ağustos 2007, 19:39:45 Prş
  ilgine teşekkürler altınay;ama gerçekten bırakma isteği yok içimde,ne üzücü değilmi?
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: glad - 31 Ağustos 2007, 01:02:30 Cum
sigarayı bırakmak bendede bir özlem ama şu an hayal gibi geliyor yazdıklarınızı okuyunca cesaretlendim .teşekkürlr. :)bu adı geçen kitabı en yakın zamanda okuyacağım.
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 11 Eylül 2007, 11:25:03 Sal
anlaştık o zaman 

Öncelikle bir konuda seni telkin etmek istiyorum...Sigara tiryakisi olupta günde 1 paketten az sigara içen varmıdır?(sen hariç)...
Sigaraya başladığımız ilk günleri düşünürsek,hiç birimiz bir günde 1 paket içerek bir günde tiryaki olmamışızdır öyle değilmi???
Yani beynimizin kıvrımlarına sigarayı yavaş yavaş yerleştirdik öyle değilmi???

O zaman ne yapacağız!?...

Yavaş yavaş artırdığımız sigarayı,tekrar yavaş yavaş azaltarak bırakacağız...(burada lütfen önyargılı olupta, "denedim olmuyor" deme olurmu)
Çünkü henüz hiç denenmemişi denemedin...  ;) Şimdi aşağıya yazdıklarımı dikaktle oku!

Öncelikle, bir günde kaç adet sigara içtiğinden emin ol...
Ve hergün içtiğin toplam sigara sayısından 1 ad.eksiltip (kırıp çöpe at lütfen)günü tamamla...
(bu işlemi bir hafta aynı şekilde yap)mesela:1 hafta 20 ad.değil,19 ad.iç "anlaşıldımı"

Bir sonraki haftada işlemi tekrarla yani bu kez 19 değil,18 ad. olarak haftayı tamamla (ama lütfen eksilttiğin sigarayı saklama) (kır çöpe at) "ziyan olan sigaran olsun" ciğerlerinden daha kıymetli değil ya sonuçta...

Buraya kadar yazdıklarımı anladıysan yarın Bismillah de işe başla...sakın erteleme (belki bir sonraki gün çok geç olmuş olabilir)
Eğer yazdıklarım karışık geldiyse, e-mail adresime yazarakta sorabilirsin (zamandan tasarruf için) (seni onayladım çünkü)

hadi safari !göreyim seni!başar bu işi sana benden "1 paket sigara armağan" olsun  :)      

bu bir espriydi aman sakın haaaaaaaaaaaaaaaaaa......................  :) ;) :D ;D :D ;) ;D :)
haydi gazan mübarek olsun  ;)

Ablacım harfi harfine uyamadım ama  SİGARAYI BIRAKTIMMMMMMMMMMMMM ::)))
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: hayal_12 - 11 Eylül 2007, 12:14:40 Sal
Doğru söyle.. Akşam, "Bu son" diye cebinde melül melül dolaştırdığın sigara neydi bakim.. :D
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 11 Eylül 2007, 12:45:42 Sal
o gördüğün sigara son içtiğim sigaraydı cnm benim :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: altınay - 13 Eylül 2007, 04:15:29 Prş
safari okadar konustum burda ben okadar sabırsız bi insanım ki dayanamadm ancak 2 ay içmeden durabildim..okadar bozuluyorki moralim...senin bıraktığınada bi okadar sevindim umarım ben gibi aciz olmassın...sana inanıyorumki bırakırsın.NEkadar sana kızmış olsam da senin iyiliğini isterim emin ol:D
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 13 Eylül 2007, 11:28:41 Prş
oy oy oyy :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: σĸyคnцsyค - 13 Eylül 2007, 12:08:59 Prş
en güzel sigara bırakma yöntemi hiç başlamamaktır
 :cool:
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 13 Eylül 2007, 21:50:47 Prş
anlaştık o zaman 

Öncelikle bir konuda seni telkin etmek istiyorum...Sigara tiryakisi olupta günde 1 paketten az sigara içen varmıdır?(sen hariç)...
Sigaraya başladığımız ilk günleri düşünürsek,hiç birimiz bir günde 1 paket içerek bir günde tiryaki olmamışızdır öyle değilmi???
Yani beynimizin kıvrımlarına sigarayı yavaş yavaş yerleştirdik öyle değilmi???

O zaman ne yapacağız!?...

Yavaş yavaş artırdığımız sigarayı,tekrar yavaş yavaş azaltarak bırakacağız...(burada lütfen önyargılı olupta, "denedim olmuyor" deme olurmu)
Çünkü henüz hiç denenmemişi denemedin...  ;) Şimdi aşağıya yazdıklarımı dikaktle oku!

Öncelikle, bir günde kaç adet sigara içtiğinden emin ol...
Ve hergün içtiğin toplam sigara sayısından 1 ad.eksiltip (kırıp çöpe at lütfen)günü tamamla...
(bu işlemi bir hafta aynı şekilde yap)mesela:1 hafta 20 ad.değil,19 ad.iç "anlaşıldımı"

Bir sonraki haftada işlemi tekrarla yani bu kez 19 değil,18 ad. olarak haftayı tamamla (ama lütfen eksilttiğin sigarayı saklama) (kır çöpe at) "ziyan olan sigaran olsun" ciğerlerinden daha kıymetli değil ya sonuçta...

Buraya kadar yazdıklarımı anladıysan yarın Bismillah de işe başla...sakın erteleme (belki bir sonraki gün çok geç olmuş olabilir)
Eğer yazdıklarım karışık geldiyse, e-mail adresime yazarakta sorabilirsin (zamandan tasarruf için) (seni onayladım çünkü)

hadi safari !göreyim seni!başar bu işi sana benden "1 paket sigara armağan" olsun  :)      

bu bir espriydi aman sakın haaaaaaaaaaaaaaaaaa......................  :) ;) :D ;D :D ;) ;D :)
haydi gazan mübarek olsun  ;)

Ablacım harfi harfine uyamadım ama  SİGARAYI BIRAKTIMMMMMMMMMMMMM ::)))
[/quot

 Seni tebrik ve takdir ediyorum safariii......İnan çok çok sevindim bu habere!İnsan isterse başarabileceğini göstermiş oldun...Şimdi ise bir daha başlamamak üzere kendine telkinde bulunmalısın sürekli..."şimdiye kadar içtim...ama geriye baktığımda ne kazandım" diye kendine sor.Bunu yap lütfen!bunu sürekli tekrarla,soruların değiştirerek kendine sor ve sorgula...Şimdi sigara içilen ortamlarda huzursuz oluyorsan,oralarda uzun süreli kalma...Ama şunuda unutmaki ,sigareyı sen bıraktın,onlar değil!   
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 13 Eylül 2007, 21:52:39 Prş
rica ederim... :)
sigarayı bıraktığın zaman bende sana teşekkür edeceğim... :)


SİGARAYI BIRAKTIĞIN İÇİN BEN SANA "ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM"  VE  "SENİ SEVİYORUM"
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 13 Eylül 2007, 21:55:54 Prş
sevilmek çok güzel bişi  :-[
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: çiçek - 13 Eylül 2007, 21:58:08 Prş
sevilmek çok güzel bişi  :-[
benjedeeee :(
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 13 Eylül 2007, 22:01:04 Prş
sevilmek çok güzel bişi  :-[

Oooooyy!...canımsın sen beniiiimm...kıyamam ben sanaaa!... :-* :-* :-*
Ya!ben hiç kimseye kıyamammmm....
İnan kimse üzülmesin diye kendimi üzmeyi tercih ediyorum....
Sevgimle kal yavrumm!
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 13 Eylül 2007, 22:01:42 Prş
tamam itiraf ediyorum.

Seni seviyorum ablacım :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 13 Eylül 2007, 22:03:38 Prş
  :) aramızda kalkasdı keşkee ;) tüm siteye ilan etmeye ne gerek vardıkiii :) :) :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Safari - 13 Eylül 2007, 22:04:27 Prş
:D:D:D
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: CaspeR - 13 Eylül 2007, 22:04:57 Prş
Bencede Güzel.. ;) :-[
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: çiçek - 13 Eylül 2007, 22:08:47 Prş
:D:D:D
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: Paradoks - 13 Eylül 2007, 22:15:25 Prş
Allaha sükür sigara kullanmıyorum.. :)Böyle bir seye ihtiyacım yhokk.. yinede paylasım icin tesekküler..
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: pedogog - 04 Ekim 2007, 23:33:38 Prş
sigarayı en az 300 kez bırakmayı denemişimdir asla başaramdım kitabı bulunca okuyum belki bir faydası olur şu meretide  seviyom :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: ya.ser01 - 09 Ekim 2007, 19:26:40 Sal
siqara ßırakLır ßırakıLmasına ama qeL qeLeLim o ßırakmıyor işte :)
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mhmt_shn - 09 Ekim 2007, 20:00:39 Sal
İnanın bende çok bırakmaya çalıştım ama olmadı...İnanılmaz bir bağımlılık var günde 2 paketi aştığım bile oluyor...Sigara bırakma konusunda halkı bilinçlendirme etkinliklerinde başrol bile oynadım ama kendimi birtürlü bilinçlendiremedim...Öncelikle insan kendi iradesini yenmeli kitap ve diğer etkenler sonra gelen kısımda kalıyor bence...
Paylaşımın için teşekkürler :(:(:(:( :'( :'( :'(
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: pedogog - 09 Aralık 2007, 20:10:23 Paz
 :)bende çok uğraşıyorum ama olmuyor inşallah bırakacam
Başlık: SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU(BIRAKTIM)
Gönderen: mine yirmili - 14 Haziran 2009, 20:07:43 Paz
İtiraf

Seninle ilk kez;
15 yaş hallerimde tanışmıştım!
O masum duygularımla almıştım seni dünyama;
Çocuksu düşlerim ve düşüncelerimle izin vermiştim;
Tertemiz bedenimi defalarca sarıp sarmalamana…

İlk dokunuşunu asla unutamam!
Unutamam; ilk öptüğündeki hazlarımı!
Hatta başımı döndürüp, ayaklarımı yerden kesişini…
Bir gün bana zarar vereceğini bile bile;
Yaşadım Aşkların en güzelini sende!

Ve de sevişmelerin en doyumsuzunu…

İlk önceleri saklıydı; Aşkımız ve Sevdamız!
Saklı da kalmalıydı masumca sevişmelerimiz…
Sonra, bilsin herkes dedim; bilsin ne çıkar ki?
Hatta bilsin tüm dünya! Bilsin ne çıkar ki?
Senden gelecek ne zarar varsa razıydım!

Yıllar sonra birden; Aklım başıma geldiğinde;
Karar verdim seni terk edip; sevişmelerimden vazgeçmeye!
Sen bana zarar verip, sarmadan tüm hücrelerimi
Duygularımı bertaraf ederek;
Mantığımla ezdim seni;
Ezdim; son bir nefesle; içime çektiğim izmaritini!  

Mine YİRMİLİ
10 Ekim 2008

Bu şiirin hikayesi:

'Aşk ve Sevda' adlı şiirimden sonra kaleme aldığım; Ve bizzat yaşadığım Aşk/ımı YAZdım!

İlk başlarda gizli gizli,sonra ise aleni yaşadığım ilişkimi yazdım!

Aklım başıma geldiğinde, 32 yıl geçmişti üzerinden; Sevişmelerimin pişmanlığının ardından kesin ve kat-i karar verdim ve;

Nasıl usul usul girdiyse hayatıma; gümbür gümbür de çıkmalıydı dedim yaşantımdan!

Kendi hür iradem ile; sildim onu tamamen; beynimden-ömrümden ve ciğerlerimden!

Yaşasın sigarasız hayat! Ve bende yaşayayım; Ve sağlıklı nefes almak isteyen herkes yaşasın!

Siz de yaşayın!

Sevgilerle.... ;)