Anasayfa / Başarı Yazıları / Negatif duyguları boş ver artık!

Negatif duyguları boş ver artık!

Millet olarak boş vermeyi bile boş vermişiz.. Yaşam tarzımızı çoğu kez bize söyleneni işimize geldiği gibi anlamak ya da işimize geldiği kadarını anlamak üzerine kurmuşuz.

Günümüz insanlarında yaşlısından gencine, erkeğinden kadınına hepimizde bir boş vermişlik var. Boş vermek cümlesinde bile işimize geleni almış hayati akışına bırakmışız. Oysa ki hayatı değil de içindeki olumsuzlukları boş verip akısına bırakmayı öğrensek, o zaman daha yaşanılası bir hayata sahip olacağız. Ama görebilene… İçimize tıka basa kin, hırs, öfke gibi kavramları doldurmuşuz ve hayattan bize huzur vermesini bekliyoruz. Azcık oturup düşünsek içimizdeki bu kadar pis duygu birikiminin huzur getirmeyeceğini zaten göreceğiz ama başta da dedim ya boş vermişiz.

negatif duyguları bosver

Hayati güzel mi yaşamak istiyorsun yoksa kaosun içinde ben böyle iyiyim deyip kendini kandırmaya devam mı edeceksin? Bu kaostan sıkıldım diyorsan boş verdiğin şeyleri değiştirmeye başla. Örneğin uzun zamandır insanlara kaşların çatık bakıyorsan içindeki o nefreti hırsı boş ver. Gözünde büyüttüğün ya da büyüttükleri kadar zor değil hayat. Boş vermen gereken içindeki kin, nefret bunları boş ver artık gülümsemeyi öğren. Sen de göreceksin hayat o kadar da berbat değil. Hayatı boş verme, hayatındaki olumsuzlukları boş ver.

İlgili Yazı :   Avunucuzdaki kelebek!

Ve unutma sen hayatın değil hayat senin elinde..

Hakkında Özgür ŞAHİN

Türkiye'nin en büyük kişisel gelişim sitesi olan kendinigelistir.com projesinin sahibidir. 2006 yılından bu yana #kişiselgelişim alanında birçok yeniliği bünyesinde bulundurduğu sitede "beden dili, iletişim teknikleri, başarı hikayeleri, motivasyon teknikleri, özgüven gelişimi" gibi bir çok ana tema üzerine yazar, çizer, karalar, öğretmeye çalışır.

2 yorum

  1. olumsuz duygulardan kurtulma

    Olumsuz düşünmek isteyelim yeter. Hatta istemesek bile aklımızdan bir türlü çıkmıyor ki arkadaş..

    Bu durumların sonucu bazen intihara kadar gidebiliyor. Ancak yazarın da dediği gibi hayatı bir köşeye sallamak yerine negatif duyguları sallamak çok daha önemli.

    Sanırım hep birlikte kolaya kaçıyoruz.

    Düzeltmek lazım.. Tabi en önce kendimizi düzelterek başlamak lazım! :)

    Negatif olan her şeyden kurtulalım..

  2. arkadaşlar mrb ben nişanlıyım aklımda o kadar çok sorun var ki kendimi kimseye ifade edemiyorum.kimse beni anlamıyo kafamda çok sorun var eşyaları vs vs gerekli gereksiz çok şey kafamda takılıp kalıyo nişanlım çok kez boşveren birisi keşke ben de onun gbi birisi olsam boşversem takılıp kalmasam… bazen boşvermeyi deniyorum ama olmuyo huzursuz oluyorum rahatsaız hissediyorum kendimi ne yapsam olmuyo

    buraya yeni bi başlangıç yapmak için yazdım umarım yorumlarınızla bu sorunumdan kurtulacağım teşekkürler şimdiden…

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

x

TAVSİYE

belirsizlikle başa çıkmak

Belirsizlikle Başa Çıkmak için Çözüm Yolları

“Değişim kaçınılmaz!” cümlesi, en sevdiğim Milton Erickson prensiplerinden biridir. Her duruma uyan ...